fbpx

10 trikova za mršavljenje

Najčešće pitanje današnjice  je kako smršati na najbrži način.

Ne postoji magični štapić koji može da nam odbaci nagomilane kilograme, ali mi ćemo vam predstaviti 10 najefikasnijih trikova za brzo gubljenje kilograma:

1) ISPLANIRAJTE OBROKE

Jedno od najvažnijih pravila kod svake dijete jeste da uvek imate obroke u isto vreme.

Pre svakog odlaska u prodavnicu napravite spisak i ne kupujte ništa van njega.

Na taj način ćete postati disciplinovaniji i olakšaćete sebi proces gubljenja kilograma.

2) JEDITE LJUTO

Kapsaicin – sastojak koji papričicama daje ljut ukus, ubrzava metabolizam.

Nekoliko sati nakon obroka sagoreva se više masti, dnevno 100-200 kalorija više nego ostali.

Začinjena hrana brže stvara osećaj sitosti.

3) IZBEGAVAJTE NAMIRNICE KOJE SADRŽE ŠEĆERNI ALOKOHOL

Ove namirnice izazivaju nadimanje stomaka.

Izbegavajte sve koje sadrže elemente čiji se naziv završava na –ol, npr. Sorbitol.

Mnoge žvakaće gume ih sadrže.

4) OGRANIČITE VELIČINU PORCIJA

Kako bi organizam normalno funkcionisao potrebno je da jedete zdravu i raznovrsnu hranu, ali i da vodite računa o količini.

Obilni obroci mogu ostaviti negativne posledice po zdravlje.

Osobe koje imaju dijabetes tipa 2 imaju obavezu da ograniče veličinu porcije, jer se na taj način određuje količina ugljenih hidrata, što utiče na šećer u krvi.

5) HRANA ZA MOZAK

Riblje ulje, orasi, zeleno povrće treba da budu uključeni u vaš jelovnik.

Obezbediće vam gvožđe, proteine I omega 3 kiseline koje će vas učiniti energičnijim.

6) HODAJTE STEPENICAMA

Studije su pokazale da samo 10 minuta hodanja stepenicama dnevno može da doprinese skidanju oko 5 suvišnih kilograma tokom godine.

Lift izbegavajte koliko možete.

7) NE KUPUJTE PRERAĐENU HRANU

Prerađena hrana sadrži puno šećera i šećernog sirupa koji se koriste kao pojačivači ukusa, što se vidi na dugačkim popisima namirnica.

Birajte namirnice sa što kraćim popisom sastojaka.

7) ŠETNJA PRE VEČERE

20 minuta šetnje pre večere smanjuje apetit i pomaže da brže osetite sitost.

8) UKLJUČITE BROJAČ KORAKA

Svi telefoni danas imaju opciju brojanja koraka.

Uključite je da izmerite prosečan broj koraka nedeljno, a dnevni minimum je 6.000 pređenih koraka.

9) DORUČKUJTE ŽITARICE

Studije pokazuju da ljudi koji redovno jedu žitarice za doručak imaju manji rizik od gojaznosti i dijabetesa.

Žitarice sadrže dobre ili složene ugljene hidrate koje imaju brojne benefite po zdravlje.

10) Nikada ne odustajte od zacrtanog cilja!

Razgovor sa najboljom prijateljicom, fotografija željenog izgleda ili omiljena muzika može mnogo da pomogne da istrajete u svojoj odluci da izgledate najbolje do sada.

NEDELJNI LASOFTI DETOX sa popustom od 30% obuhvata:

Iskoristite sjajnu akciju do kraja meseca!

Vidimo se! 😊

Call Now ButtonPOZOVITE